L’Ajuntament de Vinaròs dimecres 27 d’octubre de 2021 a partir de les 9.30 hores en el VinaLAb acull la Segona jornada de Transferència del Laboratori de Serveis Socials Benicarló-Vinaròs que serà inaugurada per Eva Alcón rectora de la Universitat Jaume I, Joan Crespo el  Director General de l’Institut Valencià de Formació, Investigació i Qualitat (IVAFIQ), de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives; Joan Pascual Martí president de la Diputació, Guillem Alsina alcalde de Vinaròs, Xaro Miralles alcaldessa de Benicarló i Vicente Budí Director de l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local IIDL de la UJI.

La jornada organitzada pel Laboratori de Serveis Socials Benicarló-Vinaròs, presentarà diferents ponències per a reflexionar sobre la perspectiva comunitària en el territori. S’iniciarà amb la presentació del nou marc de serveis socials inclusius i el seu impacte a la província de Castelló, a càrrec del Director Territorial de Castelló de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Luís Gómez Casals.

A continuació, se presentaran tres taules redones per a treballar els aspectes relacionats en el diagnòstic territorial, els instruments de diagnòstic de la vulnerabilitat social i la tecnologia aplicada als Serveis Socials.

Una Jornada que analitza a més els impactes de la COVID19 en el territori i aporta una perspectiva transversal, incorpora l’ àmbit de la salut mental amb la presentació del diagnòstic de la situació de salut mental i la coordinació sociosanitària al territori per part de Benjamín Altozano Aguilar, Cap de la Secció de Salut Mental de Vinaròs. Els avanços en el diagnòstic territorial de la recerca del Laboratori de Serveis Socials, a càrrec de Maria Raquel Agost Felip, Laboratori Serveis Socials, Grup Social Innova/IIDL. Universitat Jaume I.

Fotos del evento: